Det här med att leva i nuet

>> torsdag 12 november 2015

I avdelningen "att leva i nuet" har vi nu kommit till det här med att inte planera för mycket........ och om jag tittar på hur det ser ut så finns det ju en hel del att jobba på. Till 2016 har jag redan två cykelresor inplanerade och har dessutom lyckats anmäla mig till två cykellopp (där inget är något VR-arrangemang) så det blir uppenbarligen en hel del cykel även nästa år :-)



Härom veckan landade även ett vinterprojekt i garaget, en Miyata CT-3000 som jag tänkte försöka refurba till ett riktigt bra skick. Så här såg det ut i katalogen 1991:

Det är ju en form av carbonram men jag misstänker att den väger ganska mycket mer än min vanliga racerram, de här rören består ju av ett tunt aluminiumrör med carbonväv runtom - nytänkande i början av 1990-talet men mycket har hänt sedan dess :-)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP